Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
    Колега , където ще дадеш 6-8 хилки за дизелово GT и после ще наливаш още поне 2-3-4 хилки в муунинг , по добре направо 3.2 .... има ги за по 8 хилки , а за другите 2-3 където ще ги даваш за разни според мен глупости.... си вземи няколко варела с бензин и яко газ ....
    На 3.2 само обслужване с ремъци, ролки, в.помпа, свещи, масло и филтри е 1хил+
    После ще има въпрос : "защо не ми върви колата във високите" ... хайде дебитомер. Да спомена и скъсания машнон преди дросела , което е стандартен проблем при шестаците "нов внос". Дискове , накладки да смениш за да не се пребиеш някъде. Има катализатори в колекторите ... сумата се натрупа само от обикновенни неща.

    Първоначално публикувано от hefty Покажи съобщение
    Абсолютно никога няма да си взема 3.2 Мотора... Добре върви но разхода е чудовищен и не оправдава вървежа. Ми тя харчи колкото Импреза ВРХ аз по-добре да си зема японче от колкото Алфа Ромео примерно... Решил съм да е 110кВ дизел с малко доработки от Венци (маднес) челен кулер, дишане и издишане на мотора ше са ми достатъчни до към 180 коня. Повече едва ли ми трябват. Харесах си една тука в София обаче за сега са ми много парите.. Ще събирам
    Само че читава impreza WRX струва 3 пъти колкото GT с 3.2 ...
    На дизеловата след доработките ще трябва и съединител , маховик ....
    ...

    Comment


    • и тук се появява железния 1.8 т.с. в моето ГТ което е в раздел продажба
      Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
      Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
      Alfa Romeo GT 1.8 TS
      Yamaha R6

      Comment


      • Ми понеже имам ГТ 3.2 - та да кажа и аз относно разхода наистина е абсолютно неоправдан .Преди гт-то имах 166 face пак 3.2 и там пак зверски харч.Имал съм преди това и няколко 166-ци дизел и стария мотор 2.4 и 2.4 20V face и 156-ци няколко 2.5 24v 1.8 T.S 1.9 jtd и т.н 145

        Та не е като да не съм имал алфи,и много рядко пиша тук,обаче съвсем приятелски мога да ви кажа само едно.

        Алфа с 3.2 arese 24v мотора (която и да е ) не е всекидневна кола - а е кола за удоволствие,със уникален звук и доста прилчино вървене и повярвайте ми и 400 коня да ги надуете тия дизели,пак са неприятни и пак тракат и пак пушат и са ад,само че харчат малко.Бях тръгнал преди време по пътя на тунинга на дизела ,обаче в един момент просто покарах една алфа 166 3.0 на един познат и оттогава край с дизелите.Вярно че имам и друга кола за ежедневна работа,но 3.2 гт няма нищо с другите модификаций.


        P.S. тая плевенската за 8000 лв нищо не става от нея.Хубаво GT 3.2 - от Германия или Швейцария - но там цените са малко над горепосочената

        Comment


        • Като кажете нищо не става,замисляте ли се или говорите по инерция,кое не и става че да не може да се оправи за 2-3 хил. лв,ако нямам деца бих я отнесал като куцо пиле домат.
          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

          Comment


          • Ми според мен не може с 2-3 хил,а преди да взема моята,се бях насочил към тази първоначално,защото е доста високо ниво на оборудване,обаче тя просто е уморена.Дори ако трябва да съм честен не съм я и карал,защото търговеца от автокъщата ми каза,че не можело да се карат колите защото били без номера и т.н. и беше доста неприветлив като цяло.Да може и да съм прибързал че нищо не става,но не е хубава колата в никъкъв случай

            Comment


            • Първоначално публикувано от vertulet Покажи съобщение
              Ми понеже имам ГТ 3.2 - та да кажа и аз относно разхода наистина е абсолютно неоправдан .Преди гт-то имах 166 face пак 3.2 и там пак зверски харч.Имал съм преди това и няколко 166-ци дизел и стария мотор 2.4 и 2.4 20V face и 156-ци няколко 2.5 24v 1.8 T.S 1.9 jtd и т.н 145

              Та не е като да не съм имал алфи,и много рядко пиша тук,обаче съвсем приятелски мога да ви кажа само едно.

              Алфа с 3.2 arese 24v мотора (която и да е ) не е всекидневна кола - а е кола за удоволствие,със уникален звук и доста прилчино вървене и повярвайте ми и 400 коня да ги надуете тия дизели,пак са неприятни и пак тракат и пак пушат и са ад,само че харчат малко.Бях тръгнал преди време по пътя на тунинга на дизела ,обаче в един момент просто покарах една алфа 166 3.0 на един познат и оттогава край с дизелите.Вярно че имам и друга кола за ежедневна работа,но 3.2 гт няма нищо с другите модификаций.


              P.S. тая плевенската за 8000 лв нищо не става от нея.Хубаво GT 3.2 - от Германия или Швейцария - но там цените са малко над горепосочената
              Евала, фен си, голям кеф ми напрай с тва мнение!

              Естествено и си прав............ спор нема.....

              Просто дизела е един компромис!
              Но в наща сиромашка държава за съжаление не всеки може да си позволи това което му е на сърцето и ще му е най-кеф!

              При дизела след ремап получаваш доста добре вървящ автомобил а за сметка на това на фона на разхода е просто супер!

              Нека всеки хубаво да си прецени възможностите!

              Също така както казах след ремап дизела е супер, но при по-сериозни интервенции човек много добре трябва да знае в какво се забърква!!!

              Примери от форума и ежедневието мнооооо.....

              Успех в избора колеги!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • Някой да знае как се изключеа автоматичното пускане на климатроника на 156 фейслифт?
                При мен се получава следното: ако угася колата при спрян климатик (в момента на топло) при палене не тръгва автоматично (дотук добре и вс нормално), но ако изгаася колата при пуснат климатик (пак на топло) след това при палене се включва винаги долу в краката и на макс без значение как е бил преди това
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • Някакви големи рецепти бяха и не мисля че има разлика при фейслифта - аз така и не успях. Преди няколко месеца като я бях оставил при Бобо да ми оправят счупен прозорец ми бяха направили и климатика да не се пуска сам, ама така и не попитах как...
                  '98 Alfa Romeo 156, 2.0TS LPG
                  '05 Audi A6 4.2i

                  Comment


                  • говорим за фейслифт колега, за другите е ясно
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • Момчета , може ли да помоля , за малко помощ ? Вчера започна да тече много масло от колата / АР156/ 1,8 тс /2000 г. / отидох в сервиз и се оказа , че е от един оребрен капак на картера , който се е спукал на две места .Може ли някой да ми каже как точно се казва това което търся , за да мога да си го купя от някъде , защото е спукан точно около двата болта и ме съмнява , че няма да може да се заварява . Ако някой продава или знае от къде да намеря още по -добре . Дано сте ме разбрали , че и аз не мога да го обесня много повече от това което ми казаха в сервиза .Благодаря ви !
                      ALFA ROMEO 146/1.4-TS-16V
                      1999г.
                      ALFA ROMEO 166/2.4 JTD -1999г.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mimsi78 Покажи съобщение
                        Момчета , може ли да помоля , за малко помощ ? Вчера започна да тече много масло от колата / АР156/ 1,8 тс /2000 г. / отидох в сервиз и се оказа , че е от един оребрен капак на картера , който се е спукал на две места .Може ли някой да ми каже как точно се казва това което търся , за да мога да си го купя от някъде , защото е спукан точно около двата болта и ме съмнява , че няма да може да се заварява . Ако някой продава или знае от къде да намеря още по -добре . Дано сте ме разбрали , че и аз не мога да го обесня много повече от това което ми казаха в сервиза .Благодаря ви !
                        Направи му една снимка!
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Направи му една снимка!
                          Ето това е : Click image for larger version

Name:	CAM01365.jpg
Views:	1
Size:	65.4 Килобайта
ID:	2330660

                          Click image for larger version

Name:	CAM01366.jpg
Views:	1
Size:	43.0 Килобайта
ID:	2330661
                          ALFA ROMEO 146/1.4-TS-16V
                          1999г.
                          ALFA ROMEO 166/2.4 JTD -1999г.

                          Comment


                          • здр да ви питам за съвет ако махна последните 2 гарнета и си сложа отзад краини две китаичета дали ще дава отаражение по работата на двигателя или дали ще почне да дава грешки в компютара . колата е алфа 147 120к.с

                            Comment


                            • Колеги имам две питания :
                              1-во при скорост от 140 км на вас чистачките прибират ли ви се плътно до долу или застават на 5 см по високо .

                              и 2-ро каква е разликата между обикновени фарове и тези които са ГТА ? Освен че на ГТА е черен рефлектора .
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                              sigpic

                              Comment


                              • При мен също не се прибират до край при висока скорост. Със Champion без спойлер на чистачките съм. Мисля, че е нормално - явно на моторчето не му стига сила да преодолее въздушното съпротивление.
                                '98 Alfa Romeo 156, 2.0TS LPG
                                '05 Audi A6 4.2i

                                Comment

                                Working...
                                X